torsdag 27 maj 2010

Nu doftar det skolavslutning...

Syrenen doftar ljuvligt just nu! Vi har lyckan att ha två buskar i trädgården! Då kan man plocka in lite var dag utan att det syns... På tal om skolavslutning så har jag en kusin som tar studenten nästa vecka, jag älskar denna högtid! Det är något specieltt med just Studentexamen. Det var 13 år sen jag själv stod där i vit klänning & mössa, nykär i min nuvarande make! Tänk vad tiden går...

Nu skall jag iväg och jobba! Men först skall vi äta grillat! /Lisa

3 kommentarer:

  1. Vi har en hel jättehäck med mörklila syrener, underbart! Men kan inte plocka in pga den för starka doften... Kram

    SvaraRadera
  2. Tycker vi haft något studentfirande varje år men i år har vi konstigt nog ingen att uppvakta! Såg ungdomar på ett flak idag...vilket tid det var då!

    Ses vi imorgon? Kram, kram!

    SvaraRadera
  3. Syrener är SÅ fina och luktar som du säger skolavslutning! Jag ska gå på min systerdotters skolavslutning snart, hon går ut 1:a klass och är så förväntansfull, min lilla skrutta!

    Hoppas du har det bra på jobbet ikväll!

    Kram!

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar! Det uppskattas! Roligt att veta vem Du är, som kikar in här!