fredag 7 maj 2010

Kuddar, kuddar, kuddar...

Efter några nästintill kuddlösa år vill jag verkligen ha många härliga fluffiga & fina kuddar igen... Men problemet med barn som flyttar runt dem kvarstår. Hur gör alla ni andra? Mina barn är såååå klåfingriga och kan inte låta nå´t vara! Funderar på att sy på band så jag kan knyta fast dem i olika föremål. Men det borde ju inte behövas... Denna fina kudden med text kommer ialla fall från H&M Home. Har spanat in den länge och när jag ändå beställde vår- och sommarkläder till barnen passade jag på att klicka hem två sådana och tre andra... Som ni förstår är abstinensen enorm;-) Äpplekvisten kommer från trädgården och luktar just nu ljuvligt!
/Lisa

1 kommentar:

  1. De kuddarna var riktigt fina! Jag har dock samma problem, här bor en liten kille som älskar att lägga alla kuddar på golvet, jag vet inte hur många gånger varje dag jag plockar upp kuddar!

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar! Det uppskattas! Roligt att veta vem Du är, som kikar in här!