måndag 24 maj 2010

En plats i solen!

Kudde H&M Home

Vi har en trappa i marksten byggd i vår slänt... Runt växer smultron & andra perenner. Idag satte jag mig där och njöt av en kopp kaffe och planerade min trädgård... Härligt! Jag skall klippa bort en stor Kinesisk En och plantera fler växter i slänten. Enen tar så mycket plats! Jag har nu bestämt att vi skall ha en "renare" framsida - en lite stramare trädgård med inslag av grått grus och gråskimrande växter som Silverpäron. Och på baksidan lite mer romantsikt med många växter, buskar, blommor & köksträdgård! Vi får se hur det blir, men planera är kul!
/Lisa

4 kommentarer:

  1. Vad härligt det låter! Om du kan slita dig från trädgården får du gärna agera barnvakt ett par kvällar på Mallis ;-)

    Stor kram!!!

    SvaraRadera
  2. Hej där!
    Tack för igår än en gång!

    Missade alla dina fina kuddar...hade Nelli gömt dem? ;-)

    KRAM, KRAM

    SvaraRadera
  3. Det låter riktigt fint det!

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar! Det uppskattas! Roligt att veta vem Du är, som kikar in här!