fredag 21 maj 2010

Anslagstavla!

På den nya taklampan till köket låg det en kartong/wellpappskiva och skyddade glaset på lampans ovansida... Rund och fin, så med lite IKEA-tyg blev den en anslagstavla... Det är tur att man kan se möjligheter. Planen är att den skall hänga på väggen bredvid kontoret (mitt Billyskåp) och att man kan sätta små kom-ihåg-lappar på den! Jag älskar enkelt & snabbt pyssel som görs med det som finns hemma!
Jobb ikväll igen, fjärde kvällen denna vecka, inget fredagsmys för mig men vi hinner nog ett par tacos innan jag drar... Ett fint veckoslut önskar jag er! /Lisa

6 kommentarer:

  1. Vad fin den var, din anslagstavla!

    SvaraRadera
  2. Det blir det...vi ska ju träffas! kram
    //Anna

    SvaraRadera
  3. Så fint! Älskar din stil...kanske får se ditt hus live nån gång ;-) Vad jobbar du med om man får fråga? Kram

    SvaraRadera
  4. Tack, vad glad jag blir! Ni är välkomna hit alla tre! Johi, vi bor ju faktiskt ganska nära varandra! Det är klart vi skall träffas!

    Jag jobbar som sjuksköterska på stadens sjukhus! Kram Lisa

    SvaraRadera
  5. Vad snyggt! Alltid kul att kika in och se dina projekt!
    Ha en bra helg nu
    Kram

    SvaraRadera
  6. Snyggt! Endast fantasin sätter gränser. :-)

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar! Det uppskattas! Roligt att veta vem Du är, som kikar in här!