söndag 16 maj 2010

Ett Lördagskap

Denna lampa har varit nedsatt hos den lokala City Gross ett bra tag... Jag har tyckt att vår gamla lampa var för liten för att ensam stoltsera över köksbordet, men har ändå inte känt ett jättebehov av en ny... Igår var jag i affären i ett annat ärende och då kostade lampan bara 22% av ursprungspriset. Ingen tvekan längre, lampan köptes & monterades och jag är helnöjd! Tänk vilket kap! Bilderna är tyvärr lika grå som dagen i övrigt, brrr vad kyligt & mulet det är!
/Lisa

3 kommentarer:

  1. Fniss...förra året 7 maj bloggade jag om just den lampan...då jag sett den på samma City Gross! Visst har jag bra smak? ;-) kram

    SvaraRadera
  2. Jättesnygg!!!! Kul att göra sådana kap, då kan man ju bara inte låta bli!

    Kram!

    SvaraRadera
  3. För att inte snacka om vilken bra smak jag har då, som köpt lampan..! Jag läser tydligen inte din blogg Anna;-), minns att du visat den fina billampan från City Gross men inte denna... Men visst är den fin?

    Jenny, det är verkligen svårt att låta bli ett sånt fynd! Och varför göra det?

    Kram kram

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar! Det uppskattas! Roligt att veta vem Du är, som kikar in här!