lördag 17 april 2010

Urhäftigt!


Idag har jag varit på en av årets roligaste händelser i min stad! Orienteringsklubbens årliga vårloppis! Åh, vad jag älskar Loppisar! Kvart i tio stod jag och vännen Anna i lång, lång kö och när grindarna öppnas så rusade folk in, i vanlig ordning! Väl inne fyndade jag både det ena och det andra. De här två väckarklockorna var klart billigast då jag fick dem gratis, de fungerar nämligen inte... Men jag tycker de är ursnygga;-)! Efter en dryg timme åkte vi till den vanliga lördagsloppisen i staden där vi fikade gott. Sen åkte jag tillbaka till Folkparken för fler fynd!
Men nu skall jag & pappsen åka och hämta vita stolar och ett vitt bord som jag fyndat på Blocket! Jag skall byta ut min hemska köksmöbel i ek, den eran är definitivt över i mitt liv!
/Lisa

2 kommentarer:

  1. Ja, klockorna var verkligen jättefina! Vilka fynd!!!!!!

    SvaraRadera
  2. Älskar också loppisar! Snygga klockor! Vad fyndade du mer?
    /A

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar! Det uppskattas! Roligt att veta vem Du är, som kikar in här!