torsdag 22 april 2010

Idag igen!

Ja, även idag är det nytapetserat hemma hos oss! Målar´n gjorde sista rycket och fick klart matsalen. Åh, så fint det blev! Modern romantik tycker jag denna tapet utstrålar. Romantiskt blommönster, i svartvitt!
Vårt ganska nyinköpta matsalsbord har inte heller visats på bild här på bloggen, Norden från IKEA. Jag älskar det! Nu skall vi bara enas om stolköp. Så om tre år kanske jag visar dem, smakerna går isär en aning... Varför kan jag inte bara få bestämma;-)? Maken är ofta tveksam till mina idéer och inköp men brukar erkänna efteråt att det blev bra, så jag får stå på mig! Ett exempel är brädväggen i hallen, ett annat matsalstapeten...
/Lisarummet

4 kommentarer:

  1. Så fint!! Vad heter tapeten?
    /Ellen

    SvaraRadera
  2. ser riktigt fint ut=) vågat med så mönstrat men den ser ju ändå ljus ut, ska bli kul att se! du är bra på att hitta tapeter;) kram syster yster

    SvaraRadera
  3. Ellen: Ja, visst blev det fint? Tapeten heter Fioton4 och kommer från Fiona/Flugger.

    Sara: Tack! Mönstrat men ändå diskret och i svartvitt... Det är bara att komma oh kolla...
    /Lisa

    SvaraRadera
  4. Riktigt, riktigt snyggt!!!!!!!!!

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar! Det uppskattas! Roligt att veta vem Du är, som kikar in här!