fredag 23 april 2010

Städa, städa...


...varje fredag & så varje jul, för det tycker jag är kul (Pippi Långstrump). Det tycker jag med, faktiskt! Och jag älskar snygga och väldoftande städprodukter. Tvätta är oxå roligt men det är ju det enda man gör som småbarnsmamma, så det börjar halka ner på listan över roliga saker;-).
Nu har jag i allafall köpt det populära diskmedlet från Maison Belle, mest för den snygga förpackningens skull. Men det luktar oxå riktigt gott! Två nya mikrofiberdukar köpte jag idag, prickiga för det gillar jag! Mina trasor förvarar jag i en vit korg från Åhlens. Ordning & Reda och en fröjd att välja ny trasa! Nu måste jag bara ta tag i vårstädningen, lite i taget, inte stressa! Men nu skall jag fredagsmysa med maken, det är ju ännu trevligare! Kram Lisa
Pst... säg inte till min mamma att jag köpt diskmedel för 80 spänn för då säger hon nog upp bekantskapen!

3 kommentarer:

  1. Ser riktigt inbjudande ut att städa med så fina produkter. Själv hinner jag inte med sånt så vi låter nån annan städa *schhh* Det tog också emot att säga till min mamma hihi Ha en go helg!

    SvaraRadera
  2. Kom hit med en gång med alltihop!!! Min städskrubb är ett ynkligt ställe med ynkliga saker! Tur jag inte längre behöver vara där och röra mer än nödvändigt...det gör ju någon annan! :-) Trevlig helg vännen! krrraaammm

    SvaraRadera
  3. Vilken fantastisk ordning du har på dina städgrejer! Här ligger de mer huller om buller i ett skåp, men jag ska nog ta efter dig!

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar! Det uppskattas! Roligt att veta vem Du är, som kikar in här!