torsdag 3 mars 2011

Under en filt...

Ljusstakar Iittala, löpare Spira design

Sitter uppkrupen i soffan under en filt och funderar på att tända några ljus. Känner mig frusen & trött. Ruggigt väder ute idag! Försöker plugga lite inför ett seminarium i eftermiddag. Men denna vecka har varit intensiv, haft mycket omkring mig som behöver fixas och ett livsavgörande (?) beslut måste tas under morgondagen...Blir avtrubbad & stressad inombords! Tänk om det fanns enkla svar...

Imorgon fyller min käre make 34 år, så lite firande får väl ordnas till, kanske kan jag då oxå fira mitt beslut?! Isåfall blir det skumpa...
Ha en fin dag! Kram Lisa

2 kommentarer:

  1. Vad du än valde så blir det rätt, det finns ett skäl till att allt händer har alltid min mamma sagt och det stämmer. Hälsa T och gratta! Kram Annelie

    SvaraRadera
  2. När jag läste din rubrik så började jag tänka på Galenskaparnas och After Shaves "Under en filt i Madrid" - där hände det en hel del!
    Jag har funnit att de flesta beslut inte är så dramatiska och livsavgörande när de väl har fattats. Oftast känns de rätt när man väl valt, och i de fall som det inte känns bra så brukar man ändå kunna välja om på något sätt.. hopas att du hittar rätt!

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar! Det uppskattas! Roligt att veta vem Du är, som kikar in här!