måndag 7 mars 2011

Flätat

Den här söta korgen i tidningspapper fick jag av mina vänner igår efter att ha rumsterat i deras förråd. Den är perfekt vid arbetsplatsen för tejp, lim och dylikt! Makens första skor syns oxå på bilden. Jag har även kvar mina första skor (syns här) och de står oxå på hyllan ovanför skrivbordet, kul nostalgi, annars är jag inte mycket för pynt...
Idag har vi studiedag och har inte kommit utanför dörren, det är så skönt att bara vara. Barnen går fortfarande i pyjamas fast klockan är halv två! Precis som det skall va!!
Kram Lisa

2 kommentarer:

  1. Vilken söt korg! Första skorna är roligt att ha, mina är inramade, och barnen har sina på rummet.
    Kul att gå på "garageloppis" :)
    Ha det gott!

    SvaraRadera
  2. Vilken söt korg!! Kul att ha kvar de första skorna :)

    Härligt med en riktigt slappar dag emellanåt, hoppas du haft möjlighet att njuta av det fina vårvädret idag!

    Kramar Bella

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar! Det uppskattas! Roligt att veta vem Du är, som kikar in här!