lördag 19 mars 2011

Bakdag!

Idag har vi bakat tårtor inför morgondagens kalas! Barnen var en sväng hos mormor så vi kunde städa och baka effektivt...  Maken putsade alla fönster, de blev hur fina som helst och vilket ljusinsläpp vi fick! Vi är inte bortskämda med rena fönster då det hamnar låååångt ner på prioriteringslistan! Men jag skulle behöva två dygn till för städning för att känna mig riktigt nöjd! Nöjd med dagens väder är jag iallafall! Premiär för altan-kaffe blev det idag...
Ikväll var vi på MAXI och handlade alla fyra och varje gång säger jag aldrig mer... Det är inga större problem men det är så mycket enklare att handla själv eller med ett barn! Våra små är inte med så ofta så de tycker det är jättespännande när det väl händer och jag ser det som social träning! Ingen av dem tjatar om leksaker och/eller godis iallafall vilket är skönt! De vet att det ändå blir nej... De är hårt fostrade men med massor av kärlek! Kram Lisa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar! Det uppskattas! Roligt att veta vem Du är, som kikar in här!