fredag 4 mars 2011

Kalas


Grattis Tord - min käre make, 34 år idag! Vi har firat med Marockansk fisksoppa, nybakat bröd samt Hallon- och äpplepaj med vaniljsås... Massor av fina & önskade paket... En bra dag helt enkelt! Lek & plask på badhuset och VM-silver i skid-stafett är inte dumt det heller...

Sen slog jag honom rejält i kvällens omgång av På Spåret, var ovanligt skärpt ikväll och kunde massor! Kul! Jag kan ju inte lägga mig för att han fyller år *fniss*?! Eller?
Något som inte är lika kul är att jag glömt min tentakod så idag när resultatet kom vet jag inte om jag är godkänd eller inte, men hoppet återstår!

Trevlig helg till alla som kikar in här hos mig!
Kram Lisa 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar! Det uppskattas! Roligt att veta vem Du är, som kikar in här!