onsdag 9 mars 2011

Nya muggar!

I julklapp fick jag ett presentkort på Moodys i Kungälv, tanken var ett bidrag till en Dualit elvisp, men eftersom vi nu beställt en Kitchen Aid Artisan kände jag inte behovet av en (ny) visp. Istället köpte jag sex nya fina muggar från Iittala, tyvärr hade de Marimekkomönstrade utgått ur sortimentet, men vita duger bra åt mig! Skall först nöta lite mer på våra fina, men numera kantstötta & naggade, Höganäsmuggar innan dessa börjar användas på riktigt! Höganäsmuggarna fick vi i bröllopspresent och har verkligen använts flitigt! Och endast till Zoegaskaffe som enligt mig är det godaste av alla kaffesorter, speciellt Forza! Detta var dagen reklaminlägg från mig...
Kram lisa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar! Det uppskattas! Roligt att veta vem Du är, som kikar in här!