tisdag 18 december 2012

Slutfix

Maskinen som får jobba imorgon, jag är ledig!

Imorgon är jag ledig! Då får det nog bli lite bakning på schemat och inköp av de sista julklapparna. Eller vad säger man till sin 4-åriga dotter; tyvärr får din storebror dubbelt så många paket som du, de han får är dessutom både större, dyrare och roligare... Nej, det går inte! Men jag tycker det är så svårt att hitta bra grejer till Nelli. Till Alvin skulle jag kunna köpa tio paket till, utan problem! Till Nelli blir det mest kläder, skor & smycken vilket hon tycker om, men ändå! Vad köper ni till era döttrar/syskonbarn i 4-6 års åldern? Här får det nog bli pyssel, papper, pennor & pärlor samt något sällskapsspel. Finns förslag på trevliga sådana!? /Lisa

1 kommentar:

  1. Hello Kitty i alla former... målarbok och pennor. Det får Martins brorsdotter av oss. Håller med om att det är svårt. Jag vet aldrig vad vi ska köpa när mina killar blir bjudna på tjejkalas.
    /A-K

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar! Det uppskattas! Roligt att veta vem Du är, som kikar in här!