söndag 16 december 2012

Fullt ös!


Ännu mera skönsång! I eftermiddags var jag i Romelanda kyrka och lyssnade till dessa två körer! Det var 30 personer som sjöng & fyra personer som spelade instrument så det blev en riktigt mäktig stämning i kyrkan! Så duktiga de var!
Först ut idag var 4-årskalas hos kusinen, sen släppte jag av familjen hemma och hann precis parkera bilen innan konserten drog igång. När jag kom hem igen hade vi middagsgäster & maken stod i köket! Aktiviteterna har minst sagt avlöst varandra idag! Det har varit en intensiv & social helg. I fredags var jag på ett tapasställe i Göteborg med mina kursare från Distriktssköterskeutbildningen och igår var det barnkalas för Nelli och sen  umgänge i snön med goda grannar och efter det myste vi med farmor & farfar!
Och jag som gillar att ta det lugnt på helgerna... Hahhaa... Men det har varit en rolig helg! Jag får slappa på onsdag! /Lisa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar! Det uppskattas! Roligt att veta vem Du är, som kikar in här!