torsdag 20 december 2012

Godsaker


 Delikatesser, mums...

En Gå-bort-present helt i min smak! Vi fick den i söndags av D & M... Tack! Allt rinner, brinner eller försvinner förutom den finfina burken & flaskan då förstås! Jag tycker just att gåvor som kan rinna (olja, tvål, vin), brinna (ljus) eller försvinna (servetter, blommor, choklad) är bra presenter. Det är min fina vän Anna som lärt mig detta motto! Perfekt till folk man inte känner så bra! Fast jag gillar andra gåvor med, men det här med tycke & smak är ju svårt! Jag har en (ganska) bestämd uppfattning om vad jag tycker om! Men bry er inte om det gott folk, ös på med julklappar bara, fniss! /Lisa

1 kommentar:

  1. Tänker ta efter detta motto idag då vi ska hem till "nytt" folk :-) Så nu bär de av till Ljuva Hem för att se vad jag hittar.

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar! Det uppskattas! Roligt att veta vem Du är, som kikar in här!