torsdag 23 juni 2011

Vit lycka!


I flera år har jag knappt velat gå in i mitt kök därför att det stått ett massivt ekbord där... Hua! Jag tycker verkligen inte om dessa ekmöbler som invaderade världen för ett antal år sedan! Stolarna har åkt ut en efter en och bordet har täckts med diverse vaxdukar men känslan av orange ek har alltid funnits där. Men nu - bordet är vitt, vitt, vitt och så mycket finare! Vi måste nog stryka det en gång till men jag kunde inte vänta med att ta in det! Av naturliga skäl (läs; barn) har jag lagt en transparent vaxduk ovanpå. Nu skall vi måla soffbordet i valnöt oxå. Färg? Vit såklart! Provar just nu ett svart runt soffbord men det blev för mörkt till grå matta och mörkgrå soffor! Jag fixar vidare genom livet...
Kram Lisa

1 kommentar:

  1. Jag förstår dig precis!! Jag målade mitt gula björkbord vitt och har inte ångrat mig en sekund:) Jättefint du har det i köket!!

    Kram och trevlig midsommar!

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar! Det uppskattas! Roligt att veta vem Du är, som kikar in här!