torsdag 16 juni 2011

Söta...


...blusar & klänningar är något jag fått dille på! Har köpt flera av båda senaste veckorna, både nytt & begagnat. På min Loppis kan man göra fina klädfynd, men nu är den ju tyvärr sommarstängd. Skulle visst ha öppet några dagar på Marstrand så jag får väl ta en sväng dit då!? Blusen på bilden fyndades på MQ-rean, en butik jag knappt aldrig går in till men i bland så! Köpte denna blus och ett vitt linne med knappar fram...  Men nu får jag hålla i mina slantar, vill ju ha råd med lite mat i sommar oxå... Ser fram emot att börja jobba och dra in kulor till hösten men först magisteruppsats... i tio veckor!! Känns inget vidare, skulle velat vara klar Distriktssköterska nu!
Nu skall vi upp till våra finfina vänner på lunch & lek, det skall bli så mysigt! Kram Lisa

4 kommentarer:

  1. Tittar in från en annan Kungälvsblogg :) hej hej
    Vilken loppis är det du brukar gå på?
    Mvh
    Fia

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Kul med fler bloggare från byn;-)!!
    Jag brukar besöka Pingstkyrkans secondHand, den är bra tycker jag!
    Nu skall jag titta in hos dig...
    /Lisa

    SvaraRadera
  3. Ja det är extra kul att läsa bloggar från orten :). Ah pingstkyrkans loppis bor vi nästan grannar med nu men jag vågar mig knappt dit när det är så mycket folk!

    Kul att du gillar vårt lilla renoverings-projekt :). Kram kram

    SvaraRadera
  4. Sommaren tenderar till många lockelser av fina sommarkläder. Rea är ju bra då. Jättefin blus du fått tag på :)

    Jag önskar dig en fin helg!

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar! Det uppskattas! Roligt att veta vem Du är, som kikar in här!