måndag 13 juni 2011

Nybakat & ny korg


I helgen bjöd jag familjen på nybakade kardemummamuffins med crunch på, serverat i senaste loppisfyndet... Har sprayat skönheten vit! Köpte den egentligen till Nellis lekstuga. Får se om den hamnar där eller blir kvar i köket!? Frågan är om det blir någon lekstuga alls för den delen!?

Med sorg i hjärteroten besökte jag idag min kära loppis för terminens sista öppna dag. Vad skall jag nu roa mig med?! Det är konstigt, här på västkusten tar loppisarna semester medan man tex i skåne ser loppisskyltar överallt och loppistiden liksom blomstrar nu... Borde vara nåt längs Marstrandsvägen för alla turister, och mig?! Kanske skall öppna en själv?

Kram Lisa, en yr sån...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar! Det uppskattas! Roligt att veta vem Du är, som kikar in här!