söndag 26 juni 2011

Loppis & kalas

 Min fina pojke, som spanar ut över ängarna

Idag for barnen, mor & jag några mil norrut på Gårdsloppis... Blev inbjuden via facebook av en vän! Ryktet sprids om loppisgalna Lisa - fortsätt så. Vi fyndade lite, lekte & fikade i gröngräset, stannade till en sväng på Stenungs torg, sen hem och kolla till gubbarna (make & pappa) som bygger lekstuga! Precis innan vi åke på kusinens 11-årskalas blev jag av med mina ekstolar (Blocket) och blev några hundra kronor rikare!
Nu måste jag koja, imorgon skall vi ta tåget till Göteborg för att åka spårvagn & Paddan... Det skall bli så kul! Maken har semester och det fina vädret tycks ha återvänt. Nu saknas bara lite sommarvärme!
Kram Lisa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar! Det uppskattas! Roligt att veta vem Du är, som kikar in här!