onsdag 22 december 2010

...

Vår finfina sjuarmade ljusstake från Design House Stockholm

... Blääääh! Det är så mycket nu att jag inte vet vart jag skall börja!
Nej, jag stressar inte upp mig över julen, det blir jul ändå (fast jag inte rullat köttbullar)... men skolan däremot! Hur mycket kan man egentligen klämma in på 15 högskolepoäng?! Undrar hur många inlämningsuppgifter, tentor, grupparbeten, hemtentor, litteraturseminarier, föreläsningar & handledningstillfällen Svea rikes utbildningsminister tycker är rimligt?! Läser på facebook om den ena tvåveckorsledigheten efter den andra treveckorsledigheten. Kul för er - men jag då!? Hade verkligen behövt ett break! Men jag klarade även den sista tentan (iallafall). Så vad säger man: Jag är bäst!
Pst... Ödmjukhet är en av mina starkare sidor...

God Jul på er alla fina! Kram Lisa

1 kommentar:

  1. Du är inte ensam, jag har heller inte rullat några köttbullar...totalt helt slut! Kraschade på soffan igår innan nio och kände mig sjuk. Som influensa. Har varit så trött idag och hängig men nu ikväll piggnade jag till lite.

    Var rädd om dig, vännen!
    kram Anna

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar! Det uppskattas! Roligt att veta vem Du är, som kikar in här!