fredag 20 augusti 2010

VÄLKOMMEN

Väggord från Tradera

Nu äntligen har väggordet, som jag ropat in på auktionssajten tradera, kommit upp på väggen i hallen! Vi har en lång vägg till vänster när man kommer in genom ytterdörren. Längst bort på den väggen är det nu placerat - lodrätt ner. Mellan det och tapeten med björklöv/trappan fortsätter hallen mot vardagsrummet... Jag är nöjd och mina gäster känner sig just välkomna!
Kram Lisa
Pst: Imorgon skall jag jobba efter sex veckor med semester, tyck lite synd om mig som börjar med lördag & söndagkväll...

4 kommentarer:

  1. Så fint det blev!! Passar ju kanon där, bättre välkomnande kan ju inte gästerna få :)

    Trevlig Helg!

    Kramar Bella

    SvaraRadera
  2. Hej Lisa!
    Hoppas det gick bra att börja jobba i helgen!

    Vilka fina väggord, passar ju perfekt där i hallen:)

    Ha en bra vecka!

    kram Jenny

    SvaraRadera
  3. Fint väggord du har satt upp! Vi har en vägg precis ovanför vår trappa, som man ser från entrén, där jag skulle vilja ha något liknande. Kanske att det kommer upp ett väggord där någon gång!:)
    Kram

    SvaraRadera
  4. ...borde inte L och E varit centrerade??? ;-)
    kram

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar! Det uppskattas! Roligt att veta vem Du är, som kikar in här!