torsdag 19 augusti 2010

Knäckigt?!

Knäckebrödsförvaring från Gekås
Jag älskar förvaring! Tycker det är snyggt! Och jag gillar när den är synlig! Till exempel pärmar med viktiga papper (men inte röda, blå och gula blandat - hujeda) enhetligt samlade med beskrivning av innehållet. Fina lådor med lampor, sjalar, batterier, udda strumpor... Glasburkar med müsli & flingor, tubtrag med leksaker... Jag märker gärna upp innehållet med text, favoriten är mina stämplar från Clas Ohlsson, men jag funderar skarpt på att komplettera med en Dymo-apparat därifrån. Den gör såna där gamla läckra skrivmaskinsbokstäver, bara en sån sak!
K N Ä C K E -brödsburken hittade jag på det stora gula varuhuset som med åren blivit en favorit! Snyggt, uppmärkt och med synligt innehåll! Jag älskar ordning & reda, även i skåpen!
/Lisa

3 kommentarer:

  1. Vilken fin låda du hittat, gillar också snygg förvaring, det är det där lilla som gör det :)

    Hoppas du haft en bra dag

    Kramar Bella

    SvaraRadera
  2. Var där i söndags, shoppade en del, alltid kul att komma hem och känna att man gjort en bra affär!! Har en Dymo, värd varenda öre... Håller oxå på att sortera och organisera i skåpen. Det tar tid, men ett steg i taget...

    Ha en fin helg!!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Gillar också att ha ordning och reda! Jag ska röja vårt förråd här i höst och då ska det bli ordentlig ordning och reda där inne. Är så trött på alla saker vi har där inne, tyvärr kan man ju inte slänga eller sälja allt!;)
    Kram

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar! Det uppskattas! Roligt att veta vem Du är, som kikar in här!