söndag 29 augusti 2010

I vitt!

Strax innan sommaren fick jag så äntligen tag på ett par vita Converse. Hela sommaren har jag alternerat mellan mina vita och mina svarta och jag fullkomligt  älskar dessa skor! Snygga till allt! En fin Pippitröja har oxå inhandlats under denna helt underbara & perfekta sommaren! Den blir bra nu i höst under regnjackan... i sandlådan!
Igår var vi på en trevlig 40+40 års fest och idag har vi firat kusinen som hunnit bli 6 år... Denna helgen försvann i ett nafs men trevligt har vi haft och det är ju huvudsaken! Igår hade dessutom D & M, goda vänner till oss, gift sig på Marstrand i all hemlighet! Stort GRATTIS till er båda! Men jag hade velat vara med;-)!
Ha en fin vecka nu alla fina! Kram Lisa

3 kommentarer:

  1. Ja, kanske man skulle satsa på converse och Pippi-tröja så kanske hösten känns angenämare?! Visst går tiden alldeles för snabbt när man har trevligt..

    SvaraRadera
  2. Fick äntligen tag på nya vita Converse i förrgår, det var ju slut överallt i våras och så helt plötligt så stod det nya fräscha i butiken så även om det känns lite galet att köpa nya vita tygskor lagom till hösten så slog jag till!!

    Pippi-tröjorna är ju så fina, står på min önskelista!

    Trevlig med kalas och födelsedagsfirande, men jisses vad snabbt helgerna försvinner vissa veckor...

    Kramar Bella

    SvaraRadera
  3. Håller med, converse är underbara!!! Vill med ha pippi-tröjan!!! Följer din blogg och inspireras av text och bilder! Lycka till med studierna, jag börjar med en utbildning snart! Spännande och lite nervöst på samma gång! Kram Alexandra

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar! Det uppskattas! Roligt att veta vem Du är, som kikar in här!