måndag 9 april 2012

Gekås/Ullared

Regnjacka från Gekås blogg

 Nattlinne från Gekås blogg

Jag är så sugen på ett besök hos Gekås i Ullared. Har velat åka dit ända sedan jag var där senast, i november. Men när jag är ledig är ju dels barnen lediga och jag jättetrött! Men snart hoppas jag få till ett besök... Utan man & barn! Någon som vill åka med? Räknar med en heldag...

Kram Lisa
Pst, jag har börjat på min obligatoriska dataskrivna inköpslista, avdelning för avdelning såklart! Man är väl proffs?!

2 kommentarer:

  1. Nattlinnet köpte jag till svärmor fast i blått! Hon blev jätteglad och sa att det var jättefint, ville nog ha det som klänning;) till mig blev det bara trosor i samma stil i vitt och blått! Skulle gärna åka med men som sagt så har det gått en del pengar där den sista tiden så får nog vänta till hlsten:/ kram syrran

    SvaraRadera
  2. Å vilken mysig blogg!!!
    Jag brukar åka till Ullared titt som tätt, oftast ingen heldag dock men spontant under veckodagarna, då det är som minst folk där. Aldrig, aldrig på lov eller helger för då skulle jag få tuppjuck :)
    /Eve.

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar! Det uppskattas! Roligt att veta vem Du är, som kikar in här!