söndag 22 april 2012

Brillor!


På påskafton hämtade jag mina nya fina glasögonSynsam. Det blev ett par svarta plastbågar från Ralph Lauren... Glasögonmodet går mot större bågar så så fick det bli, lite ovant då mina förra var ganska smala! Min syn har blivit snäppet sämre de senaste fem åren och det känns inte så kul! Däremot var det roligt att dessa bågar visade sig vara mycket mycket mycket billigare än mina Alain Mikli bågar... Men de var ju galet dyra!

Igår var jag i Ullared. Detta paradis på jorden! Jag älskar´t... En dryg timmes bilfärd, sju timmar där och då hann jag med både fika, mat och några andra affärer, är nog ett slags snabbhetsrekord, men jag hade en tid att passa... Jag handlade så mycket fint och så träffade jag en kär gammal vän där kontakten blivit minst sagt sporadisk. Men nu... eller hur C?!

Kram Lisa

1 kommentar:

  1. Så fina brillor!
    Hoppas du hittade många fina fynd i Ullared! :)

    Kraam Jenny

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar! Det uppskattas! Roligt att veta vem Du är, som kikar in här!