fredag 21 oktober 2011

Ritningar!

Vår fina lekstuga!

Vår fina lekstuga har min pappa byggt, med lite hjälp från maken! Jag får ofta frågor och positiva kommentarer om den, vilket är jätteroligt, nu senast här på bloggen av Petra... Tyvärr finns inga skalenliga ritningar, annars hade jag gärna delat med mig av dem. Jag skall höra med pappa om mått: längd, bredd, höjd och återkomma med uppgifter! Om du bor i närheten av Kungälv Petra är du hjärtligt välkommen att komma och titta & mäta! Då kan du ju passa på att bunkra upp med lite kex från Göteborgs kex som sprider ljuvliga dofter i vår stad! Idag luktade det Brago...

Trevlig helg!
Kram Lisa

2 kommentarer:

  1. Fin lekstuga!
    Det enklaste vore annars att din pappa och make kommer till oss andra och bygger lekstugor, så slipper de ta fram ritningar! ;)

    Ska kika runt lite mer här hos dig, ser väldigt lovande ut!

    Kram Camilla

    SvaraRadera
  2. Ja, Camilla, det är ju oxå ett alternativ;-)! Jag skall höra efter om intresse och hur långt de kan tänka sig att åka!
    Kram Lisa

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar! Det uppskattas! Roligt att veta vem Du är, som kikar in här!