söndag 16 oktober 2011

Nytt soffbord beställt



Yesterday från Mio möbler

Jag gillade aldrig vårt gamla soffbord i valnötsfanér, men i ett förhållande får man ge och ta och när vi köpte det bordet Gav jag med stor bokstav! Ångrade det bittert direkt efteråt, men men... Nu har jag i alla fall sålt det, med makens tillstånd! Sen har jag letat och letat och letat och inte hittat det perfekta, men detta i svart askfanér från Mio möbler är väldigt snygg och nu beställt, men jag hade hellre velat ha det i vitt men det finns såklart inte! Svart blir nog mer praktiskt!?
Idag fyndade Nelli & jag en grå ryamatta, och en kamin är på väg... Det blir nog ordning på torpet till slut... Om fem år kanske barnen låter bli att stöka runt så hysteriskt att man till och med kan ha det snyggt med en massa kuddar i soffan?! Vem vet?

Kram Lisa

2 kommentarer:

  1. Jättesnyggt! Blir nog väldans bra tror jag!
    kram

    SvaraRadera
  2. Jättesnyggt verkligen!

    Fin blogg du har! Kommer gärna hit igen :)

    Kram Jes

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar! Det uppskattas! Roligt att veta vem Du är, som kikar in här!