måndag 24 oktober 2011

Krispig höst!

Jag gillar den kalla färgskalan, kritvitt, grått, svart, isblått... Gult & rött går fullständigt bort. Dock kan grönt och rosa gå an! Älskar växten ovan i kall grågrön nyans i en rå zinkkruka, men ett spetsband runt värmer upp! Växten & krukan är från Fröken Ros och den fick jag i somras när jag fyllde år av svärföräldrarna!

Idag har vi suttit och planerat opponering och försvar av magisteruppsatserna. Det är så tråkigt att jag vill vomera i närmaste toalett, ärligt talat, varför skall vi genomlida detta!? Men på fredag...

Kram Lisa

1 kommentar:

  1. Jag håller med dig om att den vita, gråa, svarta är den färgskala jag gillar bäst och ska det vara färg får det gärna vara lite rosa, lila eller blått. Orange, grönt och gult går bort!

    Opponering är inte kul... Hoppas verkligen att det går bra på fredag :)

    Kramar Bella

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar! Det uppskattas! Roligt att veta vem Du är, som kikar in här!