söndag 14 mars 2010

Vilken härlig dag!


Sovmorgon, sol, snösmält och söndagspromenad inledde dagen. Efter lunch hämtades Alvin av mormor & morfar och de åkte upp till stadens underbara strövområde och spenderade några timmar med picknick. Här hemma hade vi grillpremiär!
Ett säkert vårtecken hittade jag i vår rabatt. Eftersom det är första våren i huset blir det spännande att se vad som finns i landen, men jag misstänker att det mest är röda tulpaner och alldeles för gula blommor för min smak, så det mesta ryker nog tyvärr... Men de första vårblommorna är ju speciella, oavsett f'ärg!
/Lisa

1 kommentar:

  1. Åh, vad härligt med vårblommor, jag drömmer om att se dem i min rabatt också, men det lär nog dröja många veckor till, tyvärr....

    Förresten, fåglarna är inte alls svåra att göra, enkla och väldigt effektfulla! Hela 10 st har nu fått flytta in i mitt kontor!

    ha en bra vecka, KRAM!

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar! Det uppskattas! Roligt att veta vem Du är, som kikar in här!