fredag 26 mars 2010

Jag har snöat in...


...på tapettavlor! Jag vet! Men de är så enkla att göra och blir unika även om tapeterna är vanliga/välkända! Den senaste i raden är den här fina tapeten med björkstammar! Tavlan hamnar nog i sovrummet till slut!

På tal om tapeter har jag nu beställt, hämtat & betalat tapeten till matsalen. Målar´n kommer nästa vecka, det skall bli så skönt med ett klart vardagsrum!
/Lisa
Jag vet att en hel del släkt, vänner & bekanta läser här på bloggen, dagligen, veckovis eller mera sällan. Och ibland säger någon helt oväntad: jag brukar läsa din blogg! Så roligt att ni vill kika in här hos mig. Jag blir ju självklart glad för en kommentar men förstår att många är ovana vid bloggar och cybervärlden. Det är självklart inget måste att skriva nåt men alla kan kommentera, man väljer bara kommentar och sen att kommentera som: "Anonymt". Jag tycker att det varit roligt och känner då att jag får en dialog med er! Nu får jag frågor om blogginlägg i andra forum som facebook och via sms...
Kommentarer/hälsningar är frivilligt men det uppskattas av mig!

6 kommentarer:

  1. Hej Lisa,
    Jag är bara lite nyfiken på hur man får tag i så lite tapet. Köper man provbitar eller måste man ge sig in på en hel rulle? Jag läser din blogg nästan dagligen. KRAM Sara (Annas syrra)

    SvaraRadera
  2. Hej söta du! Grattis får jag säga till dig! När var det den lille skulle komma? Juni? Så roligt!
    Jag har beställt provbitar från Måleributiken i Alvik. De två första är gratis, sen kostar de 20 kr styck för 1-metersprover. Billigt och bra!
    Va kul att du kikar in här! När skall du börja blogga då, det är ju syrran din som inspirerade mig;-)!!
    Kram Lisa

    SvaraRadera
  3. Hej
    har hittat till din blogg av slump. Men så kul att läsa. Vilken fin smak du har för färger och prylar!

    SvaraRadera
  4. söder om göteborg är snön borta, men det är klart ni är ju några mil norrut så det tar väl några dar innan snön försvinner hos er;)

    VAd blev det för tapet?

    Kram sara

    SvaraRadera
  5. Ja, i Mölndals kommun är det mest grus kvar. Dock dåligt med vårblommor. En osedvanligt ledsen ljung från i höstas står på trappen, dags för byte...

    SvaraRadera
  6. Jag följer och inspireras av din blogg! Önskar att du kunde komma hit och inreda vårt hem nu när vi letar hus...
    Kramar till hela familjen från Anna, A & R i Skåne.

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar! Det uppskattas! Roligt att veta vem Du är, som kikar in här!