onsdag 31 mars 2010

Dagisalster till påsk!

Jag är inte mycket för påskpynt men Nellis små söta alster kan jag ju inte motstå att ha framme! Med hjälp av fröknarna har hon lyckats knåpa ihop flera fina saker i påskens tecken. Här är exempel på två! Mina barn går på en förskola med utomhuspedagogik och de är därmed ute mycket, men trots det tar sig alltid personalen tid & ork att pyssla inför Alla hjärtans dag, Mors/Fars dag, påsk, jul och så vidare... Det är väldigt roligt! Får se vad Alvin bär hem nu till påsk!?
/Lisa 

2 kommentarer:

  1. Vad duktig hon är mitt lilla bustroll=) bra med idéer också för nästa påsk;) Hon har ju sparat lite vitt också så det ska passa in i mammas påskris;) kram syster yster

    SvaraRadera
  2. Nu fick jag se min fina tupp på mammas blogg och blev sååååå glad! "Kuckleli, klockan är sju" är mitt mantra nu i påsketider och passar ju ganska bra nu när jag jagat upp mamma före sju...
    Från Nelli

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar! Det uppskattas! Roligt att veta vem Du är, som kikar in här!