söndag 23 augusti 2009

Min alldeles egna vrå!

Jag har alltid drömt om en garderob som jag kan gå in i. Där kläder kan hänga i färgordning på likadana galgar och allt kan ligga prydligt ihopvikt på hyllor med fint hyllpapper och Lavendeldoftpåsar! I mitt nuvarande boende har jag kommit halvvägs. Där har jag haft en vädringsställning i klädkammaren med likadana galgar och kläderna hängandes i färgordning. Men nu, nu skall jag ha en egen Walk in Closet. Min alldeles egna vrå! Bara min! Jag är så lycklig! Huset har hela fyra stycken klädkammare plus krypvindar längs hela övervåningen så förvaring saknas inte! Men den kommer nog behövas!
Men min Walk in Closet ser inte mycket ut för världen i dagsläget, jag får väl försöka piffa till den så gott det går tills jag har har tid och ork att måla taket och byta golv. Kanske målar jag väggarna oxå för att det skall bli fräscht och fint!
/Lisa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar! Det uppskattas! Roligt att veta vem Du är, som kikar in här!