torsdag 1 januari 2015

Mitt 2014


Jag kopierade frågorna från en årstillbakablick från bloggen: http://tusenideer.blogspot.se/

Gjorde du något 2014 som du aldrig gjort förut?  
Tackade nej till fika, det har aldrig hänt förr.

Genomdrev du någon stor förändring?
Slutade äta godis & fika.
Började motionera/promenera (mer).
Började använda byxor igen efter drygt tre år i kjol/klänning.

Vilket datum från år 2014 kommer du alltid att minnas? 
5 maj då vi åkte på den bästa resan någonsin, hela min lilla familj!
 
Vilka länder besökte du?
Cran Canaria/Spanien

Bästa köpet? 
Mina House of Lola kläder som jag älskar!

Gjorde någonting dig riktigt glad? 
Viktnedgång på 9 kilo.
En underbar & varm sommar!

Saknar du något under år 2014 som du vill ha år 2015? 
Ork & tålamod. Tid.

Vad önskar du att du gjort mer?
Umgåtts med vänner 

Vad önskar du att du gjort mindre? 
Stressat 

Favoritprogram på TV? 
Dicte & På spåret, typ det enda jag tittat på...

Bästa boken du läste i år?
Karin Wahlbergs serie Blocket 

Största musikaliska upptäckten?
Båda barnen som sjunger i kör

Vad var din största framgång på jobbet 2014? 
Att jag har blivit certifierad instruktör i spädbarnsmassage!

Största framgång på det privata planet? 
Viktnedgång och ett sundare sockerfritt liv. Känns fantastiskt!
Att jag börjat spela i Damligan i tennisklubben

Största misstaget? 
Stressar för mycket

Vad spenderade du mest pengar på? 
Kläder & skor.
Tennisavgifter för alla i familjen...

Något du önskade dig och fick? 
Sommarsemester

Något du önskade dig och inte fick? 
Renoverat badrum på nedervåningen

Vad gjorde du på din födelsedag 2014? 
Hade lite kalas för närmast sörjande...

Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Mer ork, bättre sömn, mindre stress

Vad fick dig att må bra?  
Träning, vänner, familj, böcker, musik.

Vem saknade du?
Min syster som jag träffar alldeles för sällan och aldrig spontant.
Min mosters man.
Min förra chef som slutade i januari 2014.

De bästa nya människorna du träffade? 
Alla underbara kurskamrater på min fyra dagars utbildning i spädbarnsmassage.
Tennisdamerna.

Mest stolt över?
Att jag lyckades sluta äta socker!  

Högsta önskan just nu? 
Att jag skall ge mina barn mer tid av odelad uppmärksamhet.
Att min kommande Yoga-kurs skall lära mig att slappna av och ta det lugnt!

Vad tänker du göra annorlunda nästa år? 
Försöka leva mer i nuet (hur svårt som helst!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar! Det uppskattas! Roligt att veta vem Du är, som kikar in här!