tisdag 28 januari 2014

Lek- och Buslandet



I lördags var sonen på kalasLek- och Buslandet/Backaplan i Göteborg... Förväntningarna var skyhöga. Det är andra kalaset där på kort tid. Att lämna sin son där kändes inte bra, ett enormt ställe med massor av barn & vuxna som stojar/leker/busar i flera timmar. Ingen möjlighet att ha någon som helst överblick (som på Kungälvs lekstad). Men men Alvin hade sagt att jag skulle åka så det gjorde jag med en stooooor klump i magen. Det här är det värsta stället jag vet!! Stort, ofräscht, högljutt, galet! Men Alvin kom hem tryggt, hemkörd av kompisens familj och han var toknöjd! Behöver jag säga att han somnade gott på kvällen? Ännu godare än vanligt vill säga... Puh, vad skönt att jag fick hem honom välbehållen! /Lisa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar! Det uppskattas! Roligt att veta vem Du är, som kikar in här!