tisdag 28 augusti 2012

Växtkraft!




Här växer vi så det knakar... Ja, både katten & jag. Antar att Stures tillväxt upplevs mer positivt än 34-åringens (jag)... Usch & bläh! Det blir liksom såååå svart på vitt när inte förra årets nyinköpta byxor går på en! Och det som känns allra värst är att jag inte orka lyfta så mycket som ett finger för att göra något åt det... En promenadgrupp skulle vara något för mig! Någon som vill bilda en sådan? Någon som kan draaaaaaaaaa iväg mig ut!? Vem tvingar mig!? Snälla, någon?! Jag vill helst bara sitta stilla... Och gärna med något gott till...
/Lisa

2 kommentarer:

  1. Jag ska försöka komma i form så jag kanske kan släpa runt dig/använda dig som extra vikt?! ;) Nä men vill du ha promenadkompis e jag på!
    Kram Lisa M

    SvaraRadera
  2. Ja är på´t. Bara plingelinga när du är promenadsugen.

    Kram Helena Z. (Albins mamma)

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar! Det uppskattas! Roligt att veta vem Du är, som kikar in här!