måndag 8 augusti 2011

Rostigt



I fredags blev vi bjudna till våra goa vänner på grillning. Det bjöds på ljuvligt goda hamburgare med hembakta bröd samt ett otal tillbehör... Så gott & trevligt! Och jag fick födelsedagspresent! Dessa fina rostiga fjärilar att ha i trädgården! Tack! Först tänkte jag att de skulle bli perfekta med all Lavendel på baksidan men provade ändå först på framsidan. Jag tycker de gör sig så bra till Elefantgräset och naturstenen så de får nu stanna fram. Så blev min entré lite finare. Funderar på att ta ner en sida av vårt staket så det inte blir så inramat... Barnen är ju lite större nu. Jag fick en sak till och Nelli fick oxå en jättefin present som hon provat nu i helgen. Perfekt till min lekstugetjej. Jag visar en annan dag!
Kram Lisa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar! Det uppskattas! Roligt att veta vem Du är, som kikar in här!