lördag 30 juli 2011

Inne i lekstugan

 Hemsnickrad köksbänk med inbyggd spis & kakel

 Vaxduk Stoff & Stil, ärvda småmöbler, dockstol Micky

 Skylten hittades i pappas garage, krok loppis

 Hunden Lasse vilar sig på en gammal båtdyna

Bjuder idag på några bilder från lekstugans insida... Det skall upp fler hyllor för alla pinaler som koppar & glas samt någon mer tavla. Funderar oxå på att sy ett draperi framför dörren men har inte bestämt mig ännu. De flesta sakerna är köpta på loppis och även om utsidan är modern har jag valt att inreda i lite torpstil blandat med 70-tal. Färgerna är röd, grön & blå. Och jag måste erkänna att jag är mer i lekstugan än mina barn men det måste väl bara vara just nu när jag skruvar upp saker & fixar?!

Nä, nu skall jag iväg till jobbet! Ha en fin lördag i solen!
Kram Lisa

1 kommentar:

Lämna gärna en kommentar! Det uppskattas! Roligt att veta vem Du är, som kikar in här!