måndag 10 januari 2011

Tyger...

Pysselsugen? Jag?! Jojomän, OK då - extremt! Jag har egentligen inte tid att vara i skolan utan vill vara hemma och sy & måla, fixa & dona! Nu funderar jag på nya gardiner i barnrummen och ett nytt draperi till Alvins sovalkov. Fräscha textilier ovan från IKEA... Vill ha! Kanske imorgon...

Ikväll har mamma & jag fikat på årets första semla... Gott! Längtar till våren nu, är trött på isen ute. Imorse ramlade jag när jag stressade till spårvagnen, var nära att slå i huvudet! Vågar inte tänka på vad som kunde hänt då (hjärnblödning)...
/Lisa

3 kommentarer:

  1. Oj, jag kände inte igen mig först! Jättefint! Ljusblåa gavlar nu då? ;-) kram

    SvaraRadera
  2. Jag kan gå till skolan/jobbet och se de fina tygerna!! Sydde gardiner till mitt klassrum i somras för att få det lite finare!

    //Petra

    SvaraRadera
  3. God kväll!

    Vilka härliga och färgglada tyger du visar!
    Och övrigt så har du en mysig blog!

    Ha en fin vecka!

    Kram

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar! Det uppskattas! Roligt att veta vem Du är, som kikar in här!