onsdag 29 september 2010

Tackar!


Denna söta rosa bakelseaward fick jag av Lena som driver en butik med mysiga saker & kläder i Eskilstunas gamla stad. Den måste ni besöka om ni har vägarna förbi där, det tänker iallafall jag göra! Tjuvkika gärna på hennes blogg: http://naraokara.blogspot.com/
När man får denna utmärkelse skall man nämna tre saker som ligger en varmt och hjärtat och visa ett favoritfoto.

1. Mina söta barn och min älskade make!
2. Mina vänner och övrig familj!
3. Allt i Hemmet. Detta underbara inredningsmagasin som kommit till mig varje månad i flera år!

Ett av många foton jag tycker om, på mina sötnosar som knör i baljan

Uppdateringen här på bloggen är inte den bästa just nu. Viljan finns men tiden räcker inte till! En universitetsutbildning på avancerad nivå kräver sitt. Vilken skillnad mot den treåriga grundutbildningen! Men jag hoppas på bättring...
Kram Lisa




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar! Det uppskattas! Roligt att veta vem Du är, som kikar in här!