söndag 20 april 2014

Påskgodis!


Denna helgen frossar de flesta i godis... Gott! Men jag har ätit jordgubbar, physallis & surdegsbröd!  Och det är inte synd om mig! Var inte så hård mot dig själv säger en del... men det är jag inte, det är ju inte ens svårt! I fredags fick vi min absoluta favoritkaka hos svärmor - Toscakaka med vaniljkräm och visst jag kunde mycket väl ha smakat på en bit men eftersom jag inte var sugen så lät jag bli! Igår påskafton funderade jag på att öppna påsen med Anton Berghs mandelägg, som inhandlades för flera veckor sedan, men njaä jag var inte sugen. Jag sparar mig ifall jag får ett toksug på tisdag eller torsdag. Inte äta bara för att det är lördag eller påskafton! På måndag är det nu fem veckor sedan jag åt en godisbit! Jag känner mig stolt! /Lisa


Sen funderar jag allvarligt på att bara köpa ekologiskt smågodis och ren choklad! Är ju inte klokt vad äckliga grejer de stoppar i godiset! Blähhh!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar! Det uppskattas! Roligt att veta vem Du är, som kikar in här!