fredag 23 november 2012

Vitt inte rött!

Bild från: silverkant.blogspot.se

Nu har jag ett i-landsproblem och jag är arg! Lite i alla fall! Har i en veckas tid sökt efter vita Julstjärnor, men jisses vad svårt det skulle vara då!? Det är advent om en vecka om det finns inte en vit Julstjärna att uppbringa någonstans! Jag har varit på Plantagen, Ica MAXI, City Gross, Netto och Garden Center/Bo Grönt... Hallå! Det kommer nog nästa vecka sägs det men är inte det lite sent? Till och med för andra som pyntar först till första advent. Mina ljusstakar åkte fram i onsdags men eftersom som det är mörkt när jag åker till jobbet och minst lika mörkt när jag kommer hem visas det inga bilder här...

Och förresten röda Julstjärnor finns det så att affärerna svämmar över, men jag vill inte haaaaaaaa rööööööda!!!!! Hälsning från Sur-Lisa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar! Det uppskattas! Roligt att veta vem Du är, som kikar in här!