lördag 9 juni 2012

Present till fröken




Mina barn har gått på sommarlov, i nio härliga sommarveckor skall de vara hemma med far sin... Jag har tre + en vecka semester i sommar men arbetar ett tag till... Jag vill oxå vara ledig länge!
Jag/familjen brukar köpa presenter till personalen på förskolan både till jul & sommar. I år blev det ljuvliga skålar på fot i ljust rosa, fyllda med Marshmallows (mest för att de är vita...). Jag hoppas det tycker om skålarna, annars får de lämna vidare. Alvin har gått på avdelningen sedan 2007 och går nu vidare till skolan och Nelli byter förskola. Kommer kännas konstigt att inte lämna & hämta barn där mer! På onsdag skall vi på avslutningsfest med alla barn & föräldrar och på torsdag skal de stora barnen "sparkas ut"...  Kram Lisa

1 kommentar:

  1. Superfina skålar! Blir alldeles säkert uppskattade. Kör också på rosa i år; starkrosa! :-) kram

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar! Det uppskattas! Roligt att veta vem Du är, som kikar in här!