torsdag 29 december 2011

Postpaket

Designklassikern från Stelton

En sådan här är på väg hem till mig just nu! Hemklickad... Jag har aldrig näthandlat så mycket som nu, hämtar paket på posten var och varannan dag! Smidigt!
Idag var jag & Nelli en sväng till IKEA (den fysiska butiken). Köpte nya plastlådor, där jag tänker förvara juksaker. En för advent, en för jul, en för julgranssaker, en för textil, en för Alvins pynt och en för Nellis pynt. Ljusstakar & stjärnor får jag ha i en kasse bredvid. Så i eftermiddag började jag städa undan lite av julen (skönt) och kunde konstatera att jag inte haft framme en enda (röd) tomte. Jag är inte så förtjust i tomtar utan pyntar mest med blommor & ljus, några änglar, stjärnor och gråa äkta ull/filt tomtar, men någon liten röd sak brukar väl ända nästla sig in i någon vrå... men inte i år alltså, förutom på barnens rum!

För övrigt är jag helt försoffad, orkar inte ta mig för någonting! Så skönt att vara ledig! Nästa vecka arbetar jag måndag och onsdag, lagom... Men först skall vi fira in det nya året med godingarna på Barfotsgatan och deras vänner! Kram Lisa

1 kommentar:

  1. Ja, vad skulle man göra utan internet...

    Önskar dig ett Gott Nytt År!

    Kram Pernilla

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar! Det uppskattas! Roligt att veta vem Du är, som kikar in här!