måndag 11 april 2011

I krukor...

Gammal mjölkspann från min mormors föräldrahem

Helgen bjöd på strålande vårväder! Lördagen tillbringades ute i trädgården, trädgårdsmöblerna plockades fram och vårblommor planterades. Framsidan smyckas nu av minipenséer i vitt! Lördagkvällen avnjöts på en uteservering med goda vänner. Barnen var hos mormor & morfar så på söndagen fick vi en efterlängtad sovmorgon. Nelli, mamma & jag for till PåskmarknadGrinden Interiör i Spekeröd och grabbarna tränade golf på en solig drivingranch... Där såg de både Tussilago och Vitsippor, det är visst bra jag som inte hittar några vilda vårblommor! Grrr...
Nu skall jag bege mig till Bvc för en härlig praktikdag med bland annat hembesök till alldeles nybliven liten familj!
Kram Lisa

1 kommentar:

  1. Ja nu spirar det överallt. Men jag har inte än hittat några vitsippor eller några tussilagon heller för den delen.
    Ha en mysig dag i morgon!
    Kram Malin

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar! Det uppskattas! Roligt att veta vem Du är, som kikar in här!