onsdag 2 juni 2010

Smarta Granit!

Våfflad handduk från Himla

En av mina absoluta favoritaffärer är Granit. Finns tyvärr inte i min lilla stad men i närliggande Göteborg... Den här inköpslistan på rulle, kommer därifrån och jag har haft den ett bra tag men först nu kom den upp i detta huset... Så fort något tar slut hemma skrivs det upp, sen river man bara av pappret och tar med lappen till affären. Så smart!
Min goda vän Anna har en liknande fast i metall som man byter rulle i. Eftersom jag alltid glömmer att fråga var du köpt den så gör jag det här... Den är ju faktiskt finare... Vill ha!!

Idag har jag haft två goda vänner här på lunch! Så mysigt och vi satt ute i solskenet och njöt.
När barnen & jag gick hem från förskolan hade vi picknick i skogen... Sen var en kompis till maken här och lämnade fler Pallkragar, Tack! På eftermiddag & kväll har kära mor varit här och lekt, pratat och käkat jordgubbar! En härlig dag helt enkelt!

Kram Lisa

1 kommentar:

  1. Köpte den för många, många år sedan på Smögenbryggan i en liten butik som heter Flärd och Nytta! Butiken finns fortfarande kvar men det var längesedan jag såg dessa någonstans överhuvudtaget...men hittar jag en köper jag direkt en till dig vännen! :-)
    //Anna

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar! Det uppskattas! Roligt att veta vem Du är, som kikar in här!