torsdag 4 februari 2010

Brudbukett...

Här är min fina brudbukett! Tänkte fortsätta med mitt bloggtema Hjärtan på Tråd, fniss!
Buketten bestod av vita Rosor och Daggkåpa, en Taklök och just Hjärtan på tråd. I den sitter oxå fina vita nålar på utvalda ställen. Jag har aldrig sett en vackrare bukett men så var ju oxå jag med och valde blomster så att det passade mig fullt ut. Men den blev om möjligt ännu bättre än jag kunnat föreställa mig! Tack till Camilla på Fröken Ros för att du band en så fin bukett till mig. Det är nu snart två år sedan 2008-04-12. Tänk vad tiden går! Camilla har en blogg vid namn http://camillasdrommar.blogspot.com/
/Lisa

4 kommentarer:

  1. Jättefin bukett! Hjärtan på tråd, pärlor och rosor blir det här med. Lurar lite på att ha lite pioner också... Jag har en kompis som gjorde sin bukett hos Fröken Ros. Jag köpte klänningen i affären som ligger nära där. Nu har jag bestämt mig för att anlita en florist som ligger lite närmre oss. Bor du i Kungälv?

    Jag har missat att lägga ut nån mail på min sida så det var inte du som var blind ;-)

    Kram

    SvaraRadera
  2. Brudbuketten är vansinnigt vacker!

    Kram Gunilla i Singapore

    SvaraRadera
  3. Vackert, vackert!
    Synd att man är gift ;)

    /Pernilla

    SvaraRadera
  4. Tack tack! Ja, den är verkligen fin! Synd att den bara varade några timmar, hade gärna haft den längre! På Mors dag några veckor senare köpte min man något liknande från samma florist och den stod ju längre!
    Kram Lisa

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar! Det uppskattas! Roligt att veta vem Du är, som kikar in här!