tisdag 26 januari 2010

Konstigt inslag...

...i vårt sovrum! Idag smög det sig in röda och blå kuddar, egentligen tillhörande våra barn, i vårt annars så vita och grå, möjligen ibland lite beiga, sovrumsmiljö! Vet inte vad som flög i mig men jag var bara tvungen att testa... jag har ju knappt något rött till jul ens! Det ser lite trevligt ut men passar nog trots allt bättre i barnens rum! De får väl vara kvar ett par dagar kanske?! Samtliga örngott är köpta på Ica MAXI faktiskt, de har mycket snyggt mellan hyllorna! Jag gillar att strosa runt i stormarknaden (i brist på annan shopping kanske) och tar alltid den långa vägen genom blommor, tvål, barnkläder och inredning!
/Lisa

1 kommentar:

  1. Rött? Och skymtar jag inte något blått??? Du måste fått fnatt Lisa! ;)

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar! Det uppskattas! Roligt att veta vem Du är, som kikar in här!