söndag 27 december 2009

Fina klappar...

...fick jag iår igen. Jag har tydligen varit snäll! Bland annat fick jag det världssnygga tändsticksfodralet formgivet av Kristina Stark. Tänk vad snygg en ask med tändstickor kan bli! Jag blev så glad! Så fick jag den lilla marimekkoskålen från Iittala i klarglas som är så söt! Jag hade önskat mig en burk att förvara speghetti i till skafferiskåpet och fick den här snygga i porslin så den får stå på bänken. Vad som skall förvaras i den lägre har jag inte bestämt mig för ännu... Sen fick jag lite annat smått och gott bland annat kläder och ett presentkort på en timmes massage! Det var välbehövligt för mina spända axlar och onda bäcken! Barnen fick så mycket paket så nästa jul får vi slå ut öppnandet/firandet på fler dagar så de hinner se vad de fått! Summa summarium har det varit en God Jul, god mat, trevligt sällskap, fina klappar och ljuvliga juliga dofter! Och Snö...
/Lisa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar! Det uppskattas! Roligt att veta vem Du är, som kikar in här!