måndag 23 maj 2011

Bänkad

Loppisbänk, tyg från åhlens men köpt på tradera...

Nu har hallbänken flyttat in i vardagsrummet... Bänken är köpt på loppis, då i furu, nu målats vit och klätts med fårskinn... Passar mig bättre så! Idag var det dags för loppis igen, gjorde några fynd, så roligt så!  Men det blev ingen storhandling idag! Tipsa mig gärna om loppisar i Göteborgstrakten! Jag vill veeeta! Blev förresten personligt inbjuden til en garageloppis via facebook, ryktet sprider sig om loppistoken Lisa...
Ha en fin måndagkväll, jag måste undersöka inställningarna på min kamera, vilka mörka kort det blivit de senaste dagrana!

1 kommentar:

  1. Du vet väl att det är 'MEGALOPPIS - alltid sista söndagen i maj' i Majorna (tydligen hela majorna... kolla sidan de har på FB) och så har Axelsons nån annons ute i dagens KP.

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar! Det uppskattas! Roligt att veta vem Du är, som kikar in här!